کارشناسان

کارشناسان می گویند...

کارشناسان

کارشناسان می گویند...

ایده های طراحی اتاق نشیمن

ایده های اتاق، طرح ها و الهام از خانه های شیک ترین در جهان. از ایده های اتاق کوچک اتاق نشیمن و ایده های اتاق نشیمن خاکستری تا آرایش مبلمان اتاق نشیمن، طرح های رنگی اتاق نشیمن، ایده های اثاثیه ای و سبک های پرده، به آرشیو اتاق نشیمن خانه و باغ خوشامد می گویم - یک نسخه واقعی از بیش از 400 طرح زیبا از زیباترین خانه ها در جهان. اگر شما به دنبال کسی هستید که بتوانید اتاق نشیمن خود را تزئین کنید - به فهرست آنلاین خود مراجعه کنید.



 

 در دکوراسیون اتاق نشیمن خانه گرجستان کلر Mosley، جو گرم و دنج است، به خصوص با شومینه روشن است. Chimneypieces از تپه های نمایندگی های مختلف در شمال لندن شکار شده بودند، از آنجایی که صاحبان بسیار خاص بودند، این ها باید از دوره مشابه خانه ها باشد. نور در مقابل پنجره سمت راست یک بار ایستاده است که مارک تبدیل شده است. مبل از جورج شرلوک است.


گرفته شده از شماره ژانویه 2016 خانه و باغ.


مثل این؟ سپس دوست خواهید داشت

Grey Walls Coloured Furniture

مرور صدها ایده ای از طرح های الهام بخش و تصاویر برای آشپزخانه شما


پل ماسی

طرح گرجستان سفید

طرح جورجیان سفید

اتاق نشیمن خانه ی گرجستان کلر Mosley، در طبقه ی بالا، از جلوی خانه به عقب گسترش می یابد. صندلی کرم از Howe در Pimlico Road است، مبل آبی از جورج شرلوک است و پاکت آبی از Sofas مبل های شان کوپر است. چراغ طلایی در جدول گاه به گاه و آینه ی گردو که بر روی دودکش قرار دارد نمونه هایی از کار کلر است.


گرفته شده از شماره ژانویه 2016 خانه و باغ.


مثل این؟ سپس دوست خواهید داشت


دایرکتوری ضروری ما برای طراحان حرفه ای برای خانه و باغ شما


پل ماسی

مبلمان رنگ آمیزی دیوارهای خاکستری

دیوارهای رنگی مبلمان رنگ شده

در اتاق نشیمن آپارتمان بن پنتهره طراحان، دیوارهای اتاق نشیمن با چمن مصنوعی رنگی خاکستری آویزان شده است که پس زمینه ی خنثی را برای اثاثه ی رنگی رنگی، از جمله عثمانی با شعله ی عریض، با "Grand Galon Athenee" از خانه کلارنس در Turnell & Gigon و صندلی نعناع سبز از Pentreath & Hall.

Lost & Found

این زمینه را برای مبلمان نیز ایجاد می کند که یک ترکیب هوشمندانه از دوره ها است، مانند یک برگه Regency و تکه های قرن بیست و یکم از جمله صندلی Hans J Wegner و قفسه سینه Fornasetti Palladiana که از Themes & Variations خریداری شده است گالری. شومینه بیش از اندازه از جنبش زیبایی شناسی است. در سمت راست، یک پایه لامپ Gesso از Pentreath & Hall توسط Melodi Horne توسط یک گلدان سبز "Turquoise Flower" Ikat لمس می شود.


گرفته شده از شماره ژانویه 2016 خانه و باغ.


مثل این؟ سپس دوست خواهید داشت


برخی از اتاق های خنثی مورد علاقه ما از آرشیو خانه و باغ


JAKE CURTIS



Liming گچ و دیوارهای چوبی

سقف گچ LIMED و پرتوهای چوب

جو Vestey و شوهرش مزرعه خود را با ترکیبی از مبلمان و لوازم جانبی قدیمی و جدید پر کردند. در این اتاق نشیمن، بالای یک میز قرمز فرانسوی بالای چمن زنی بین دو قطب تیر داربست آویزان است، که پرتوهای چوبی بالای آن را بازتاب می دهد. دیوارهای آهکی گچ و خمیده و کفپوش بلوط، یک بوم خالی را ارائه می دهند، به این ترتیب می توان قطعات جالبی مانند عکسهای پرنعمت و معاصر را برجسته کرد.


پرده های  کتانی دکوراسیون در رنگ شبیه به دیوارها هستند که در داخل محفظه های پنجره قرار گرفته اند. جی می گوید: "پرده ها را متوجه نمی شوید." "من فکر می کنم این است که چگونه باید، به جای داشتن بزرگ، آنهایی که بیشتر."


صندلی ها به سمت پشت اتاق، صندلی های باشگاه "مارک" هستند که از طرح های منحصر به فرد ساخته شده اند و در کتانی بلژیکی ساخته شده اند.


از روز دسامبر 2015 خانه و باغ گرفته شده است.


مثل این؟ سپس دوست خواهید داشت


به این طرح ها برای شومینه ها و اجاق های کوره های چوبی احتیاج دارید


مایکل سینکلر

طرح سفید هنر مدرن

طرح شگفت انگیز ART MODERN

عکاسی بزرگ توسط ولید Beshty بالای مجسمه های آینده شلوغ Studio Draft از گالری کارگاه کارفرمایان در اتاق نشیمن از هنرمند رابین کتز آویزان است.


گرفته شده از شماره 2015 اکتبر خانه و باغ


شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: ایده های اتاق زندگی | ایده های راهرو | ایده های طراحی حمام | ایده های طراحی اتاق خواب | اتاق های ناهار خوری | ایده های طراحی دکوراسیون آشپزخانه


پل ماسی

مبل قرمز عثمانی قرمز

قهوه ای سرخ با OTTOMAN سرخ

مبل قرمز و عثمانی در مقایسه با پارچه لو مونچ "Toile de Tours" از Claremont به چشم می خورد.


دیوار پوششی ابریشم از de Gournay یک پس زمینه تیره برای یک جفت صندلی ناهار خوری فرانسوی دوقلوها را در مخملی ابریشم نارنجی اصلی خود در این اتاق نشیمن ظریف توسط آدام بری فراهم می کند.


آدام بری و تیم او برای تبدیل شدن به این تختخواب لندن، که از دو آپارتمان یک خوابه با یکدیگر متصل شده اند - با رنگ های غنی، پارچه های لوکس و توجه به جزئیات، خلاصه شده اند تا سفید و چرم را از بین ببرند.


گرفته شده از شماره 2015 اکتبر خانه و باغ.


ویژگیهای دیگر شما ممکن است مفید باشد:


ایده های اتاق زندگی | طرح های مبل بسیار ضخیم | ایده های کتابفروشی | ایده های شومینه | ریتا یادداشت ها: پیدا کردن مبل کامل | اتاق تاریک


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.