کارشناسان

کارشناسان می گویند...

کارشناسان

کارشناسان می گویند...

چگونه لوستر مدرن انتخاب کنیم؟

 

هنگامی که به وسایل روشنایی می آید، هیچ چیز یک بیانیه مانند یک لوستر ایجاد نمی کند. همه چیز آن است که چشمک می زند، تنظیم کننده خلق و خوی اتاق، و گاهی اوقات یک گفتگو در میان مهمانان شما. اما ابتدا می خواهید خودتان را از تمام طرح های لوستر، سبک ها و انواع مختلف خودتان مطلع کنید تا بتوانید تمام امکانات را برای اضافه کردن یک لوستر به خانه خود بدانید.

  

بیایید با برخی از اطلاعات اساسی در مورد لوسترها و انواع مختلف، اشکال، اتمام، و توابع در بخش های زیر شروع کنیم:


یک لوستر چیست؟

انواع لوستر

سبک طراحی لوستر

شکل لوستر

پایان و مواد

سبک و عملکرد نورپردازی

هنگامی که شما ایده ای از نوع طراحی لوستر موجود را داشته باشید، ما در مورد برخی از سه چیز که باید به آن توجه داشته باشید را در نظر بگیرید: جزئیات بیشتری از نوع لوستر برای شما مناسب است:


3 چیزهایی که باید در هنگام انتخاب لوستر در نظر گرفت

موقعیت

ارتفاع نصب

سطح روشنایی

و در بخش آخر راهنمایی لوستر ما، طراح داخلی Jennifer Post یک چشم انداز طراح را در مورد چگونگی انتخاب یک لوستر برای کمک به انتخاب یک لوستر انتخاب می کند که در خانه شما ایستاده است.


 


یک لوستر چیست؟

خوب، بیایید یک گام به عقب برداریم و بپرسید، لوستر چیست؟ در اصل، یک لوستر یک لامپ سبک است که از سقف آویزان است. در حالی که اغلب در اتاق غذاخوری استفاده می شود، لوستر ها می توانند برای ایجاد بیانیه در هر اتاق مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، و پاسیو استفاده شوند. لوسترهای دارای چراغ های متعدد، اغلب در چندین مرحله، و برای روشنایی محیط استفاده می شوند.


یک سبک مشابه نور، نور آویز، ممکن است با یک لوستر اشتباه گرفته شود. آویز معمولا شامل یک منبع سایه / نور که از سیستم تک سیم / تعلیق آویزان است، در حالی که یک لوستر دارای چندین سایه / منبع نور است که اغلب توسط یک شاخه شاخه ای متصل می شود. با این حال، حتی با این تمایز، تفاوت بین چراغ های آویز و لوستر ها هنگام مقایسه پانداهای بزرگتر، بسیار تار می شود. برای اکثر موارد، یک لامپ بزرگ حلق آویز بیشتر به عنوان یک لوستر به عنوان یک لوستر شناخته می شود، حتی اگر از لحاظ فنی، ممکن است نور پدیده باشد.


اگر چه تصویر یک لوستر سنتی اغلب کاملا مشخص است - یک لامپ نورگیر معلق با شمشیر و شمعدان با مهره ها و کریستالهایی که زیر لوستر مدرن و معاصر آویزان است (به تعبیر)، مفهوم سنتی لوسترها را با روش های جدید و نوآورانه تجدید می کند.


انواع لوسترها

انتخاب لوستر مناسب همه چیز در مورد انتخاب نوع مناسب لوستر برای هدف روشنایی خاص شما است. آیا سبک یا طراحی لوستر شما انگیزه شما است؟ آیا نوع روشنایی لوستر ارائه خواهد شد؟ یا شاید این پایان است؟ در اینجا شما قادر خواهید بود تفاوت بین بسیاری از انواع لوسترها را مشاهده کنید.


طراحی لوستر و سبک:

یکی از جنبه های هیجان انگیز بودن در بازار برای یک لوستر کشف یک سبک است که برای خانه تان عاشق هستید. برای مطابقت با طراحی خانه خود، طراحی لوسترهای زیر را در نظر داشته باشید و کدامیک از بهترین ها ممکن است مناسب شما باشد.


 


طراحی لوستر مدرن

لوستر مدرن مدرن و مدرن مدرن برای هر دو دوره زمانی متمایز از سبک خود است و تمرکز آنها بر ایجاد مبلمان است که از لحاظ زیبایی شناختی و کاربردی است.


لوستر مدرن | YLighting

Sky Bang Chandelier از Stickbulb

طراحی لوستر معاصر

آیا طراحی نوآورانه و مینیمالیسم موضوعات اصلی خانه شما هستند؟ طراحی معاصر از سبک های دیگر به منظور تولید لوسترهای پیشرفته که نشان می دهد چگونه طراحی لوستر را می توان برای استفاده روزمره تجدید نظر را نشان می دهد.



Zettel'z 5 لوستر توسط Ingo Maurer

طراحی لوستر روستایی

استفاده از چوب، فرانسوی و لامپ های سبک ادیسون با تأکید بر سادگی و طبیعت گرایی و گره زدن به غرب آمریکا، برای لوسترهای روستایی شایع است.


لوستر روستایی - لوستر طراحی | YLighting

لوستر ساوئیر در فضای باز توسط Hinkley Lighting

خانه لوستر / صنایع دستی طراحی لوستر

در همان روستایی، لوسترهای مزرعه یک جرقه نوستالوی ارائه می دهند. این لوسترها اغلب از شیشه ای شفاف یا شیشه ای استفاده می کنند تا لامپ هایی با نور معمولی Edison را به نمایش بگذارد و لهجه چوب و فلز را به نمایش بگذارد.


 


خانه لوستر / صنایع دستی لوستر - لوستر طراحی | YLighting

لوستر وایات توسط Hinkley Lighting

طراحی لوستر صنعتی

طراحی صنعتی با استفاده از چوب و فلز در معرض استفاده می شود تا تصویری از روشنایی که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد را بکشاند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.