کارشناسان

کارشناسان می گویند...

کارشناسان

کارشناسان می گویند...

انواع جدید ترین لوستر های مدرن

لوسترها می توانند جذابیت و زیبایی را به هر اتاق اضافه کنند و بلافاصله توجه بازدید کنندگان و مهمان را جلب کنند. این سیستم های نورپردازی برای قرن ها بوده و به نظر می رسد که طراحی یک اتاق را کامل کنند. بدون آنها، سقف می تواند بی روح و سرد باشد، به همین دلیل است که اکثر طراحان برخی از انواع لوستر را نصب می کنند تا نور و ابعاد بیشتری را به اتاق اضافه کنند. 

 Image result for chandelier types

 

انواع لوستر موجود در بازار وجود دارد، از قبیل:


لوسترهای کریستال

لوستر کریستال این رایج ترین و مشهورترین لوسترهاست. آنها هر دو لوکس، ظریف، و به راحتی می توانند در دکوراسیون و سبک های مختلف متناسب باشند.


لوسترهای کریستال در حدود قرن 18 میلادی بوده و در بسیاری از خانه ها و خانه های قدیمی حتی امروز نیز دیده می شود. آنها یک انتخاب محبوب هستند زیرا کریستالها نور را منعکس می کنند و منعکس کننده نور می شوند و باعث ایجاد یک اثر زیبا می شود که بلافاصله تمام اتاق را روشن می کند.


قیمت این لوسترها بستگی به کیفیت کریستال مورد استفاده دارد. گرانترین قطعات دارای بلورهای Swarovski Strass مشهور هستند، اما همچنین دارای کریستالهای ترکی، چکسلواکی و ایتالیایی هستند.

Image result for chandelier types

لوستر Murano

نام Murano برای اشاره به لوسترهای شیشه ای تولید شده در Murano ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت. در حال حاضر آن را به تمام شیشه های دمیده شده، لوستر انحصاری که در رنگ های روشن آمده و اغلب طرح های گل را دارد اشاره می کند. این لوسترها یک ظاهر بسیار کلاسیک و ظریف را ارائه می دهند که می توانند در لوستر در دکوراسیون سنتی مطابقت داشته باشند، هرچند برخی از تولیدکنندگان با تکنیک برای ایجاد طرح های مدرن تر نیز تجربه کرده اند. آنها یک گزینه عالی برای افرادی هستند که می خواهند از لوستر های کریستال سنتی جلوگیری کنند و چیزی جدید را بخواهند.


لوستر درام

همانطور که از نام این نام برده می شود، لوسترهای درام دارای شکل درام هستند و اغلب در خانه ها و دفاتر با طرح های مدرن و مدرن یافت می شوند. آنها برای اتاق خواب و مناطق کوچک بسیار عالی هستند زیرا نورپردازی بسیار متمرکز را ارائه می دهند. اگرچه بیشتر لوسترها در جهات مختلف نور را بازتاب می دهند و نور را بازتاب می دهند، لوستر های درام اطمینان حاصل می کنند که نور دقیقا جایی است که شما به آن نیاز دارید سقوط می کند.


لوستر سبک ماموریت

همچنین به عنوان هنر و صنایع دستی لوسترها شناخته شده است، این قطعات دارای یک تصویر بسیار متمایز است که به خوبی با خانه های کلبه یا خانه های خانه ای مناسب می باشد. آنها یک اسب فلزی و شمشیربازی مربع بر روی اسلحه دارند. کل چشم بسیار چشمگیر و برجسته است، بنابراین شما باید مراقب باشید هنگامی که شما خرید یکی و بررسی کنید که آیا آن را با درک کامل خود را مطابق است. این یک سبک بسیار منحصر به فرد و جذاب است که زیبایی و ظرافت را به خانه شما اضافه می کند.


لوستر شمع

لوستر شمع اگر شما چیزی مدرن قدیمی و زیبا داشته باشید، باید لوستر شمع را انتخاب کنید. آنها در حال حاضر برای قرن ها بوده اند و هرگز جذابیت و جذابیت خود را از دست نداده اند.


لوستر شمع یک فضای روستایی و کلاسیکی را به هر اتاق اضافه می کند و از آنجا که لوسترهای مدرن دارای شمع های مصنوعی هستند، شما مجبور نیستید که آنها را روشن کنید یا شمع های موم را جایگزین کنید.


لوستر Beaded و Shell

اگر لوسترهای کریستال را کمی دقت کنید، این یکی از گزینه های عالی برای شماست. لوسترهای خاردار و لوستر شبیه به کریستال های مشابه هستند، اما کوچکتر و سبک تر هستند و با دکور مدرن بهتر می شوند.


آنها اغلب از پوسته های Capiz ساخته شده اند که دارای شفافیت مرواریدی هستند که به زیبایی لوستر افزوده می شوند. آنها نیز تمیز تر از آنهایی که کریستال هستند. بنابراین اگر بخواهید تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشید، باید لوسترهای خاردار و پوسته را خریداری کنید.


شما باید یک لوستر را انتخاب کنید که با دکور خانه و معماری شما متناسب است زیرا آنها تمایل دارند فورا توجه کنند. با این حال، اگر شما به خوبی انتخاب کنید، آنها همچنین زیبایی اتاق خود را افزایش دهد. فلز، کریستال و شیشه همه دارای الزامات تعمیر و نگهداری متفاوت است، بنابراین قبل از خرید باید آن را در نظر بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.