کارشناسان

کارشناسان می گویند...

کارشناسان

کارشناسان می گویند...

ساخت 21 لوستر خلاقانه DIY دست ساز

ساخت و خلق لوستر دست ساز ، 21 مدل جدید


 است که واقعا در مورد ایجاد یک شیء مفید با دو دست خود، رضایت بخش است، به ویژه اگر شما آن را با مواد بازیافتی. اگر به محیط زیست در حین تحقق ایده های خلاقانه و جذابیت های عجیب و غریب به شما کمک کنید، در اینجا برخی از ایده های عالی DIY برای وسایل سبک مانند آباژور رومیزی و لوستر که به معنای واقعی کلمه روز شما را روشن می کنند، هستند. 


 

پروژه های دکور اتاق DIY که از مواد بازیافتی نیز استفاده می کنند، بیشتر در سراسر جهان جذابیت می یابند، زیرا آنها به ما یک روش واقعی و واقعی برای ایجاد تفاوت کوچکی در تفکیک زباله های ما به عنوان یک گونه می دهند. بدیهی است، همه این ایده ها واقعا در حال بازیابی نیستند، اما آنها هنوز هم می توانند شما را از پول زیادی صرفه جویی کنند. اگر دست شما به هر دلیلی باشد، احتمالا یک پروژه ی لوستر DIY یا دو اینجا وجود دارد که می توانید در خانه امتحان کنید. و اگر نه - از پست دیگر بازیافت DIY خود را برای ایده های بیشتر چک کنید! فقط چند پروژه در این فهرست نیاز به ابزار خاص یا غیر معمول دارند.

اگر شما علاقه مند هستید، تن از پروژه های سبک Lighting DIY وجود دارد تا آنها را انتخاب کنید - این فقط برخی از لوستر های منحصر به فرد مورد علاقه ما است. پروژه های لامپ DIY راه بسیار خوبی برای شروع هستند زیرا آنها کاملا زیبا و تاثیر بسیار قابل توجهی در خانه شما دارند - آنها بسیار قابل مشاهده و دوست داشتنی هستند اگر آنها با دکور خانه شما سازگار است. هنگامی که یک لوستر کریستال زیبا را از بطری های پلاستیکی یا قاشق های باقی مانده ایجاد می کنید، استفاده از زباله های احتمالی در راه های خلاقانه دیگر به نظر نمی رسد.

امکانات بی پایان هستند!


منبع: https://www.boredpanda.com/creative-diy-lamp-chandelier-lighting-ideas

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.