کارشناسان

کارشناسان می گویند...

کارشناسان

کارشناسان می گویند...

طراحی دکوراسیون دفتر کار خوب

طراحی دکوراسیون دفتر کار برای ارتقاء سلامت و سلامتی و ایجاد ارتباط بین کارکنان و محیط طبیعی، ویژگی های زاویه های زمین، نمای بیرونی، نور طبیعی و عناصر مانند اسلب پاروتا چوب و دست طناب دست ساز است. حسن نیت ارائه میدهد از همکاران.


 

 این راز نیست که هزینه مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده در سالهای بعد افزایش می یابد. این کشور بزرگترین صنعت کشور در تولید ناخالص داخلی (GDP) است و پیش بینی می شود که 5.5 درصد افزایش یابد. در واقع، انتظار می رود که هزینه های مراقبت های بهداشتی اداری تا سال 2026 به 5.7 تریلیون دلار برسد که 20 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد.


برای بسیاری از کارفرمایان ایالات متحده، هزینه های مراقبت های بهداشتی در دفتر کار نشان دهنده سریعترین رشد و ثمره هزینه های عملیاتی پس از دستمزد کارکنان است. امروزه شرکت ها در سراسر کشور مبلغ 18000 دلار به ازای هر کارمند در هزینه های سالانه مراقبت های بهداشتی صرف می کنند و انتظار می رود تا سال 2030 دوبرابر شود. بنابراین، کارفرماها می توانند برای کاهش هزینه ها چه کاری انجام دهند؟


در حالی که هزینه های مراقبت های بهداشتی ممکن است غیر قابل کنترل باشد، کاهش هزینه های پنهان مراقبت های بهداشتی تحت کنترل شما قرار می گیرد. هزینه های پنهان دکوراسیون دفتر کار عبارتند از تخلیه کارکنان، گردش مالی و عدم بهره وری. هنگامی که به طور موثر برای حمایت و تقویت سلامت و سلامت کارکنان طراحی شده، دکوراسیون محیط کار فیزیکی می تواند هزینه ها را کاهش دهد. با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، این کاهش هزینه می تواند به 1685 دلار در سال به ازای هر کارمند برسد.

استراتژیست های طراحی با تمرکز بر چهار عامل اصلی هزینه های مراقبت های بهداشتی ایالات متحده می توانند به کسب و کار کمک کنند تا محیط کار محور و سالم محیط کار را افزایش دهند که باعث افزایش بهره وری، خوشبختی و حفظ است.


عدم فعالیت فیزیکی دکوراسیون دفتر کار

کارکنان زندگی شیروانی بیشتری نسبت به گذشته دارند. عدم فعالیت فیزیکی در محل کار می تواند خلق، تمرکز و بهره وری اعضای تیم را منفی کند. این حتی می تواند به بیماری های مزمن منجر شود. برای ارتقاء سلامت و سلامتی در محل کار، در نظر گرفتن ترکیب استراتژی های طراحی زیر در دفتر:


میزهای نشیمنگاه: تحقیقات نشان می دهد که ایستاده در حالی که کار - حتی برای 30 دقیقه در یک زمان - می تواند تاثیر مهمی در سلامت داشته باشد. مزایا شامل کاهش درد پشت، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، کاهش وزن و چاقی، کاهش سطح قند خون، خلق و خو و افزایش سطح انرژی است. بسیاری از کسب و کارها در حال ادغام صندلی های نشیمن در دکوراسیون دفتر کار هستند تا کارگران را مجبور به جایگزینی بین نشستن و ایستاده در طول روز کنند. بعضی از کارفرمایان از فناوری خودکار نشستن استفاده می کنند تا کارکنان را تشویق به نشستن، ایستادن و حرکت همه در یک زمان کنند، و این باعث می شود که تلاش تیمی به جای انتخاب فردی باشد.

استفاده از پله: استفاده از پله ها می تواند پاداش های قابل توجهی را برای کارفرمایان و کارکنان فراهم کند. کوهنوردی پله یک فعالیت مؤثر است اما کوتاه مدت فعالیت دارد که ظرفیت قلب و ریه را افزایش می دهد و کالری بیشتری را نسبت به دوش گرفتن سوزاند. هنگام طراحی یک طرح اداری، در نظر بگیرید که یک راه پله مرکزی با نور طبیعی، آثار هنری منحصر به فرد و موسیقی داشته باشید. برای تشویق استفاده از پله ها، اطلاعات و نشانه ها را در نزدیکی محل قرار دهید تا از مزایای بهداشت استفاده کنید.

جلسات پیاده روی: کارگران را تشویق کنید جلسات جلسه اتاق جلسه خود را به جلسات پیاده روی و جلسات پیاده روی مشغول شوند. جلسات حرکتی نه تنها به کارکنان اجازه می دهد که فعالیت فیزیکی را به روز کاری خود متصل کنند، بلکه این نوع حرکت نیز سطح انرژی، الهام بخشیدن به جرقه ها را بهبود می بخشد و کارگران را قادر می سازد ارتباطات شخصی قوی تر برقرار کنند.


برای تشویق کارکنان برای برداشتن پله ها در حین سفر بین طبقه در Easterseals، شرکت Irvine HQ دارای یک راه پله شیشه ای روشن با تراریوم و عکس است. حسن نیت ارائه میدهد از همکاران H. Hendy.

مدیریت استرس

به گفته موسسه آمریکایی استرس، تقریبا 80 درصد از کل کارکنان ایالات متحده در هنگام کار از استرس و اضطراب رنج می برند. استرس به طور قابل ملاحظه ای بر سلامتی تاثیر می گذارد و در حال حاضر استرس های مرتبط با کار به هزینه کارفرمایان تا 300 میلیارد دلار در سال به علت حوادث، غیبت و گردش کارکنان علاوه بر هزینه های پزشکی، حقوقی و بیمه نیز هزینه می شود. در حالی که استرس اغلب ناشی از خواسته های شغلی است، یک محیط کار ضعیف طراحی شده می تواند یک عامل کمک کننده باشد. برای کاهش استرس و هزینه های مراقبت های بهداشتی مربوط به استرس، کسب و کار باید در نظر دارد استراتژی های طراحی زیر را در نظر بگیرد:


آکوستیک: یکی از مهمترین عوامل طراحی دفتر، کاهش نویز است. از تلفن به ماشین آلات تا مکالمات، نویز های مخرب بر تمرکز و بهره وری تاثیر می گذارند. مطالعات نشان می دهد که سر و صدایی بیش از حد موجب استرس، خستگی و عملکرد شناختی ضعیف می شود. برای به حداقل رساندن حواس پرت شدن صدا، در نظر بگیرید نصب موانع صدا، با استفاده از دستگاه های سفید سر و صدا، و یا ترکیب مواد جذب صدا مانند فرش، پوشش پنجره، و عایق صدا عایق. برای کارهای بسیار متمرکز، ارائه دفاتر و ایستگاه های کاری مجزا.

بیوفیلیا: طراحی بیوفیلیک، تزریق عناصر طبیعی و مستقیم به محیط زیست، به تحقق بخشیدن به غرایز ما برای ارتباط با طبیعت کمک می کند. این رویکرد جامع برای طراحی مزایای سلامتی را از کاهش استرس و کاهش ضربان قلب ارائه می دهد.

منبع: https://workdesign.com/2019/01/good-office-design-reduces-the-hidden-costs-of-healthcare/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.