کارشناسان

کارشناسان می گویند...

کارشناسان

کارشناسان می گویند...

بهترین و محبوب ترین لوستر های 2019

لوستر، بدون شک، زیبایی و جذابیت را در هر جایی که حضور دارند، می افزاید. اتاق نشیمن، راهرو، اتاق غذاخوری، اتاق خواب یا حتی حمام باشید.

  به غیر از اتاق روشن، لوستر زیبایی داخلی شما را افزایش می دهد. گزینه های زیادی وجود دارد که به صورت آنلاین در دسترس هستند. مبارزه برای پیدا کردن یک مدل کامل است که مناسب اتاق شما همراه با ارائه دوام بسیار عالی است.


قبل از اینکه بررسی های خود را آغاز کنیم، بگذارید یک ایده مختصر درباره نام های دیگر لوستر را بیابیم. chandeler "شمعدان، لوستر"، از لوستر فرانسوی قدیمی، chandelabre قبل از "candlestick، candelabrum"، از candelabrum لاتین، از candela "شمع".


بنابراین در اینجا بررسی ما با بهترین فروش لوستر در آمازون آغاز می شود. عوامل بسیاری وجود دارد که این شماره مدل شماره 1 را در لیست ما می سازد. بیایید آن را بررسی کنیم


این لوستر پر زرق و برق دار مناسب برای راهروها و اتاق های ناهار خوری است. این شامل شش چراغ ال ای دی، به اندازه کافی برای روشنایی روشن است. علاوه بر این، لامپ های دارای چراغ های الکتریکی کارآمد هستند که منجر به کاهش هزینه های برق می شود.


این مدل در سه رنگ عرضه می شود: برنز چوب و روغن برنز، براق کننده نیکل و برنز روغن بریزید. تمام رنگ های آن تقاضای تجدید نظر می کنند، و این آیتم را گران تر می کند.


آیا می خواهید این لوستر با یک فن سقفی؟

سپس خبر خوبی برای شماست. این مدل همچنین دارای فنر سقف داخلی داخلی است.


فن دارای پنج تیغه ای است که برای اتاق های بزرگ ایده آل است. علاوه بر این، موتور به اندازه کافی قوی است تا جریان هوای قدرتمندی را فراهم کند. علاوه بر این، می توانید سرعت فن و نور را با استفاده از کنترل از راه دور کنترل کنید.


اگر شما در بودجه هستید و هنوز میخواهید یک لوستر گران قیمت به دنبال داشته باشید، پس ما یک مورد کامل برای شما داریم.


این لوستر اداری مدرن دارای 5 حلقه درهم آمیخته با پایان برنز است. علاوه بر این، طراحی براق آن یک لمس کامل معاصر را ارائه می دهد.


علاوه بر این، دارندگان شمع دارای طراحی شمع نزولی همراه با یقه های شمع و آستین هستند. این یک نگاه جالب و جذاب را به ارمغان می آورد.


علاوه بر این، دارای سیم قابل تنظیم 9 فوت طول همراه با طول زنجیره ای 6 فوت است. به این ترتیب، شما می توانید بدون صرف خرید یک پسوند، به راحتی پیوست کنید.


حرکت به سمت جلو، در شماره 3 ما دارای معاصر فلزی معاصر و لوستر چوبی قاب لوکس توسط تاکستان است.


طراحی ساده و کلاسیک این مدل قطعا زیبایی خانه شما را افزایش خواهد داد. قاب چوبی و فلزی بهتر از اتاق های کوچک است. شما می توانید آن را در بالای میز ناهار خوری یا پاساژ سالن خود آویزان کنید.


این مدل شامل چهار منبع نور است. چراغ حلق آویز به اندازه کافی کافی برای ارائه نور گرم است. از این رو، اثر نورپردازی کامل می دهد.


از آنجا که این مدل بر روی برق کار می کند، هیچ باتری لازم نیست. به علاوه، همیشه می توانید طول سیم و زنجیر را تغییر دهید تا آن را در سقف قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.