کارشناسان

کارشناسان می گویند...

کارشناسان

کارشناسان می گویند...

قیمت درب اتوماتیک و درب کرکره ای 1398

کاتالوگ و لیست به روز قیمت (تومان) انواع درب های اتوماتیک و کرکره ای در سال 1398 را می توانید از طریق ارتباط با شرکت کنودر به صورت تلفنی، تلگرام و ایمیل دریافت کنید.

درب اتوماتیک صنعتی با ریموت 

ادامه مطلب ...

ایده های طراحی اتاق نشیمن

ایده های اتاق، طرح ها و الهام از خانه های شیک ترین در جهان. از ایده های اتاق کوچک اتاق نشیمن و ایده های اتاق نشیمن خاکستری تا آرایش مبلمان اتاق نشیمن، طرح های رنگی اتاق نشیمن، ایده های اثاثیه ای و سبک های پرده، به آرشیو اتاق نشیمن خانه و باغ خوشامد می گویم - یک نسخه واقعی از بیش از 400 طرح زیبا از زیباترین خانه ها در جهان. اگر شما به دنبال کسی هستید که بتوانید اتاق نشیمن خود را تزئین کنید - به فهرست آنلاین خود مراجعه کنید.



 

ادامه مطلب ...

کاربرد و نقش پرده در دکوراسیون


کاربرد مهم پرده ها در دکوراسیون داخلی پوشاندن پنجره ها به عنوان یک اصل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی ست و رنگ، نوع، ساختار و جنس آن نقش مهمی دارد. همخوانی و هماهنگی رنگ و طرح پرده‌‌ها با مبلمان،دکوراسیون داخلی و فرش ها یکی از عوامل ایجاد آرامش روانی در محیط خانه است.

پرده و نور در دکوراسیون

  

ادامه مطلب ...

تاریخچه درب اتوماتیک

حدود 2000 سال پیش، یک ریاضیدان یونانی به نام Heron of Alexandria هارون اسکندریه نخستین درب اتوماتیک شناخته شده را اختراع کرد. او دو کاربرد مختلف درب اتوماتیک را توصیف کرد. پس از گام های اولیه‌ی یونانیان به سمت سیستم درب اتوماتیک، تا قرن بیستم که این محصول رواج پیدا کرد، توسعه‌ای اتفاق نیفتاد.

پروژه درب امنیتی بانک سامان - کنودر

ادامه مطلب ...

راهنمای انواع انواع آینه های خانگی

هر طراحی، سبک و اندازه متناسب با ظاهر خانه شماراهنمای انواع انواع آینه های خانگی. هر اتاق می تواند یک آینه داشته باشد، اما هرگز نباید یکسان باشد، باید آن را منعکس کننده دکور اتاق. انواع مختلفی از آینه های خانه وجود دارد که می تواند یک اتاق را تکمیل کند یا به عنوان قطعه بیانیه ای جسورانه به نظر برسد. A Guide to All the Different Types of Home Mirrors

ادامه مطلب ...