کارشناسان

کارشناسان می گویند...

کارشناسان

کارشناسان می گویند...

راهنمای انواع انواع آینه های خانگی

هر طراحی، سبک و اندازه متناسب با ظاهر خانه شماراهنمای انواع انواع آینه های خانگی. هر اتاق می تواند یک آینه داشته باشد، اما هرگز نباید یکسان باشد، باید آن را منعکس کننده دکور اتاق. انواع مختلفی از آینه های خانه وجود دارد که می تواند یک اتاق را تکمیل کند یا به عنوان قطعه بیانیه ای جسورانه به نظر برسد. A Guide to All the Different Types of Home Mirrors

 خانه هایی که از آینه برای دکوراسیون استفاده می کنند می توانند به حقیقت تبدیل شدن به یک اتاق در یک اتاق و همچنین روشن کردن یک اتاق به لطف نور منعکس کننده آینه کمک کنند. این به ویژه هنگامی مفید است که به دکوراسیون اتاق های کوچک می آید، زیرا می تواند توهم یک اتاق بزرگتر را نشان دهد.

 

یک آینه کامل زیبا برای اتاق خواب می تواند روز صبح را صعود کند، هرچه ارزشمندتر باشد، همانطور که برای روز آماده می شوید، در حالی که یک آینه حصار در راه پله، شخصیت را به یک ناحیه معمولی خانه می افزاید. خواندن و کشف انواع مختلف آینه برای خانه.

 

Free Standing Full Length Mirrors 

آینه های طول ثابت مستقل

آینه های بلند و آستین بلند برای این دلیل واضح است که به نظر می رسد بدن خود را کامل نشان می دهد و به راحتی می بیند که لباس شما به نظر می رسد. برخی از مزایای استفاده از یک آینه کامل به صورت آزاد عبارتند از:

 

آنها به راحتی قابل حمل هستند، بنابراین می توانند از اتاق به اتاق یا از خانه تا خانه منتقل شوند که ایده آل برای هر کسی که اجاره می دهد.

هیچ سوراخ یا علامت روی دیوارهایتان باقی نخواهد ماند زیرا آینه نیازی به آویزان شدن ندارد.

این مفید است که شما قادر به قطع هر چیزی بر روی دیوار خود را با توجه به دیوار ضعیف و یا کابل های برق و غیره

آنها سریع و آسان به راه اندازی به عنوان بسیاری از آمده به طور کامل مونتاژ.

بعضی از بهترین آینه های طولی که به صورت آزاد به نظر می رسند، این مایل را اضافه می کنند و یک راه حل ذخیره سازی ویژه ای دارند که معمولا در قالب یک کابینت باریک در داخل آینه قرار می گیرد تا در جواهرات و لوازم جانبی کوچک قرار گیرد.

 

برخی از آن ها با قلاب ها یا قطب های حلق آویز پشت آینه طراحی شده اند تا لباس بعدی یا یک قفسه زیر آینه را ببندند. شما می توانید برخی از این سبک های فوق العاده را از Ikea برای یک قیمت مناسب را پیدا کنید.

 

آینه های آویزان

 

آینه های آویزان

آینه های آویزان به طور گسترده ای در بسیاری از خانوارها مورد استفاده قرار می گیرند و انواع مختلفی دارند. به طور معمول، آینه های آویزان را می توان از یک زنجیر، رشته یا سیم متوقف کرد، هرچند که دومی خیلی رایج نیست. بهترین چیز در مورد یک آینه آویزان این است که بیشتر آنها را می توان با قلاب قاب تصویر ساده آویزان کرد. اگر طرفدار این نوع دیوی آسان هستید، معمولا طول می کشد تا قطع شود.

 

همانطور که بسیاری از آینه های آویزان نسبتا سبک هستند، آنها بر روی دیوارهای خود قرار نمی گیرند، بنابراین می توانند برای دیوارهای گچی نیز مناسب باشند.

 

برخی از آینه های آویزان با قفسه دستی دستی ساخته می شود که می تواند در ذخیره سازی لوازم آرایشی و بهداشتی مفید باشد. آنها بیش از حد بزرگ نیستند، اما چهره کامل شما را منعکس می سازند و آن را برای حمام کردن در هنگام مسواک زدن دندان ها و یا در اتاق خواب برای انجام آرایش و یا مو خود را.

 

آینه دیوار

تقریبا همانند آینه های حلقوی، آینه های دیوار معمولا به دیوارها با لباسی D-ring که در قسمت پشت آینه یافت می شوند، نصب می شوند. تفاوت این است که آینه های دیواری به وزن های سنگین تر می آیند، زیرا می توان با فریم های ضخیم تر و سبک های پیچیده تر با مواد سنگین تر طراحی کرد. این به این معنی است که شما میخواهید ناخنهای قویتری داشته باشید و دیافراگمها را برای رفع آینههای دیوار استفاده کنید

 

با آینه های دیواری، شکوه نور آنها نیز در اندازه های مختلف از ظرافت کوچک به قطعه بیانیه های بزرگ است که باعث می شود قطعات بزرگ تزئینی در یک اتاق می آیند. شما می توانید یک آینه دیواری را در هر کجا در یک اتاق بچرخانید، آن وقت ایده ای دارید که فضای محدودی دارد.

 

آینه های overmantle

 

آینه های overmantle

برای تکمیل یک شومینه ویژگی در اتاق نشیمن خود، یک آینه بازسازی شده با شکوه برای دکوراسیون واقعا می تواند کمک به ایجاد این بخش از اتاق غالب باشد. این می تواند نگاه بزرگ به اتاق که یادآور سنین رفته است. از زرق و برق ادواردین یا ویکتوریا فکر کنید. با این حال، اگر شما یکی از جذابیت های ظریف تر را ترجیح می دهید، آینه های بی نظیری از قبیل بی نظیر شکل می گیرند.


منبع: besthomekitchenstuff

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.