کارشناسان

کارشناسان می گویند...

کارشناسان

کارشناسان می گویند...

چوب در دکوراسیون داخلی

بگذار شمارش معکوس جنگل های زیبا شروع شود! کشف ده ویژگی شگفت انگیز چوب که یک بار در خانه شما نصب شده، به باز کردن بزرگترین پتانسیل اتاق می تواند باز شود. از گره های منحصر به فرد خود را به رنگ های خیره کننده، چه خانه ما بدون چوب خواهد بود؟

 

 هنگامی که به صدها صدها گونه جنگلداری می آید، دو دسته چوب وجود دارد: Nature Vs Man Made. اولی که منشأ تمام سطوح چوب در خانه ما است. از درخت کاج با ریشه های کریسمس قوی آن، به الماس برزیل وارداتی، عنصر طبیعی یک طبقه چوبی یا کابینت چین، حتی چیزی ساده به عنوان آثار هنری قاب در چوب اصلاح شده همیشه یک جنبه بزرگ از نقاشی ما است. گونه ای از چوب که نیاز به خورشید، خاک و آب دارد انتخابی است که گاهی اوقات برای ما ساخته می شود، اما مهم نیست که سبک شما، دوره ای است که مجددا بازسازی می کنید، اما محل چوب چوب ریشه دار شده ای که برای دکور و خانه هایمان طراحی شده است، وجود دارد.


دسته چوب دیگر دارای گونه های کمتر است، اما همه همگی قابل توجهی دارند. این جنگلها معمولا به عنوان هالیوود، بالیوود و حتی للی و نولیفید شناخته می شوند. این پادشاهی های چوبی سطحی بیش از سینما و سرگرمی ها ساخته شده است. آنها استاندارد جدیدی برای زندگی لوکس، دزدی و زیبایی خیره کننده ارائه کرده اند. اما در اینجا یک واقعیت کمی شناخته شده است؛ شما می توانید این دو دسته چوبی را هموار کنید و درهای خود را به چوب های معتبر و مجاز هالیوود باز کنید.

این ده چوب برداشت شده می تواند اتاق شما را از بی توجهی و انتظار به قطعه ای از هنر که هر دو چشم و دست ما قدردانی می کنند.


1. Oak Wood


آشپزخانه مزرعه با بلوط بلوط نارنجی سفید

توسط بور بورژور معماری


قبل از برخورد چوب ددکوراسیون ر چوب بلوط، این درخت بلوط است که به شدت ما را تحت تاثیر قرار. این درخت نجیب و قوی بیش از احتمالا نقش مهمی در سرگرمی های دوران کودکی در فضای باز دارد و همچنان می تواند در حیاط ما به عنوان یک بلوک آفتاب، روش ارائه سایه پیدا شود. این شایستگی همانقدر قدرتمند است که حتی وقتی زندگی را از آن بیرون می آوریم و آن را به عنوان میز و صندلی در اتاق ناهار خوری ما می گذاریم، ترجمه می شود.


آن جا نشسته است و با صبر و حوصله، گلدان های داغ، تراکم عینک های یخ پر شده و آرنج های غیر قابل تحمل ما را پس از یک روز طولانی برای خرید کفپوش چوب، هدایت می کند. و هنگامی که شراب ریخته می شود لحظه ای اضافی برای درک از برتری خود را از 600 گونه از بلوط، شاید یکی از آنها کمک کرد تا شراب خود را در یک بشکه قاب چوبی بلوط. نه به ذکر است که چوب پنبه بطری شما ممکن است از پوست پوست بلوط نیز حاصل شود. حالا اگر من فقط می توانم از استفاده بیشتر مثبت برای بلوط به غیر از توپخانه و مهمات که توسط دوستان و خانواده ام در نوجوانی استفاده می شود فکر کنم.


2. چوب سدر


شاید ما با این چوب به عنوان یک جعبه بزرگ و قفسه سینه برای توانایی های بازدارنده موفق خود در مقابل پروانه ها و سایر حشرات و علل نابودی بویایی آشنا شویم. از آنجایی که سدر دارای انواع مختلفی از درختان است که به صورت پراکنده و پراکنده به صورت جغرافیایی به اشتراک می گذارند، اهداف بسیار زیادی برای این درخت نارنجی شیرین در سایه های نارنجی قرمز و قهوه ای وجود دارد که برای تزیین، ساخت خانه، زینت، گیتار، حتی ساخت کشتی استفاده می شود. بنابراین اشکال خشمگین یا دریای آزاد، سدر دارای مهارت است که قوی می شود. (مدفوع ناپا توسط ماونا)


3. Padauk چوب


این چوب درخت تنها در گونه های Pterocaprus در آسیا و آفریقا ظاهر می شود، هرچند سنگین و متراکم به خوبی به مصالح و مناقصه های ماشین تراش پاسخ می دهد. Padauk برای پروژه های مختلف مانند آلات موسیقی و حکاکی ها و معموال پیچیدگی های مبلمان استفاده می شود، زیرا این چوب قوی تر از بلوط است و می تواند چسبندگی را حفظ کند و آن را یک چوب قرمز با دوام و پر جنب و جوش. (از طریق AskFurniture)


4. تیک چوب


در اینجا یک فرصت طلایی برای پر زرق و برق و عظمت خانه های استوایی است. این چوب جنگلی به عنوان درخت ملی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، در زنگ های سبز، زرد و قهوه ای به داخل درها، قاب پنجره و هر دو مبلمان داخلی و خارجی ساخته شده است. همانطور که آن را در سنین پیری و بالغ در حالت پردازش خود را اغلب می شود به تحمل سطح نقره ای خاکستری. آشنا بنظر رسیدن؟


5. گردو چوب


آشپزخانه سفید مدرن با کابینت گردو


آه، دانه های عزیزم، درخت گردو عزیزم! و این که چگونه شما به همان اندازه و محترمانه زمانی که کف زیر پای خود را فریب می دهید یا صندلی چرک ما بچه های ما را به خواب می اندازیم و البته اینکه چگونه شما هارمونی را به شکل پیانو می سازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.