کارشناسان

کارشناسان می گویند...

کارشناسان

کارشناسان می گویند...

ایده های طراحی دکوراسیون اداری

همه ما می دانیم که در یک فضای راحت و جذاب دکوراسیون اداری نقش کلیدی در خلق و خوی و بهره وری کلی ما ایفا می کند، اما آیا می دانستید که یک فضای اداری مناسب طراحی می تواند در موفقیت کسب و کار شما تأثیر بگذارد؟

 pexels-photo-265101

 

ادارات با کارایی بیشتر، راحتی خانه را با یک تصویر تجاری حرفه ای تراز می کنند. به عنوان یک محیط شیک پر از رنگ، زندگی و الهام بخش منجر به یک محیط کار شاد و سالم برای اعضای تیم خود برای رشد است.


دفتر شما باید ارزش های شرکت شما را به نحوی که هر کس در کار احساس خوبی داشته باشد، تجسم کند. شما نمی خواهید افرادی که با تصور اشتباه اول وارد دفتر شوند، زیرا طراحی دفتر نیاز به چهره سازی دارد.


این 36 ایده از دکورهای اداری را به منظور جلب دفتر خود با عناصری که شما و تیم خود را هر روز تهیه، الهام بخش و انگیزه می شمارید، بیاندازید.


 


1. بیانیه ماموریت شرکت خود را قابل مشاهده کنید

ماموریت دفتر 


در مورد ایجاد یک تصویر بزرگ از ماموریت شرکت خود فکر کنید و آن را در یک منطقه مشترک قرار دهید.


دیدن هر یک از ماموریت های شرکت شما در هر زمانی که به چاپگر می روید، می تواند راه موثری برای نشان دادن ارزش هایی است که کسب و کار شما را به نمایش می گذارد، و یک یادآوری بزرگ برای انجام آنها.


چیزی مثل این:


موفقیت شخصی را شخصا انجام دهید

محصولاتی را که ما افتخار میکنیم، بسازیم

سریع یاد بگیرید، سریعتر عمل کنید

واقعی باش


 


2. با انجمن هنری محلی خود تماس بگیرید


دکور اداری خود را به عنوان بهانه ای برای حمایت از برخی از هنرمندان محلی استفاده کنید. گالری ها را در منطقه خود مرور کنید تا هنرمندان را پیدا کنید که آثار هنری خود را با سبک اداری خود ترکیب می کنند و ببینید آیا می توانید برخی قطعات را برای شما سفارشی کنند.


بسته به نوع کاری که در آن قرار دارید، می توانید راه های متنوعی برای گسترش پیام بازاریابی شرکت خود به یک مخاطب کاملا جدید ارائه دهید.


 


3. رنگ های نام تجاری خود را ادغام کنید

کمربند قهرمانی 


هنگام انتخاب یک طرح رنگی برای فضای خود، رنگ های نام تجاری خود را ترکیب کنید تا فضای شما واقعا سبک سازگار با آنچه که شما و کسب و کار شما در مورد آن هستند را حفظ کند.


رنگ های مناسب می توانند تأثیرات روانشناختی زیادی بر روی افراد داشته باشند، و باعث می شود آنها احساس خوشحالی کنند.

Wayfair و Houzz

https://www.snacknation.com/blog/office-decor-ideas/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.